העורף מחבק את תושבי הדרום • מתעדכן

    אתר קול חי No Comments on העורף מחבק את תושבי הדרום • מתעדכן
    9:44
    10.05.24
    הרב אהרן לוי No Comments on סודו של ק.צטניק \\ פרשת קדושים עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע ההסלמה במבצע 'צוק איתן', בית התבשיל בבני ברק ייפתח מחר בין השעות 14:15-15:15 את חדר האוכל המרכזי עבור תושבי הדרום, ילדיהם ובני משפחותיהם אשר ישהו באזור המרכז ויבקשו לסעוד ארוחת צהרים חמה ומזינה. תושבי הדרום המעוניינים בכך יוכלו לקבל ארוחות ישירות למקום שהותם בתיאום מראש בטלפון 1-800-350-535.

    ארגון יד שרה הקים מטה מיוחד המטפל בפניות ובסיוע לתושבי הדרום הנמצאים תחת מתקפת טילים מעזה. במוקד הנענה לפניות מצוקה ומחבר את הפונה לשירותי הצלה תוגברו הצוותים. מתנדבי יד שרה מתקשרים כבר עתה לאלפי הקשישים והבודדים המנויים במוקד המצוקה, דורשים בשלומם ומוודאים כי יש מי שנמצא איתם בשעת חרום. בנוסף, המוקדנים והמוקדניות מוודאים כי מנויי המוקד מודעים לנוהלי החרום ולמקום אליו הם נדרשים להתפנות בשעת אזעקה. כל זאת בנוסף לבקשות אישיות לסיוע על פי הצורך.

    עמותת בית חם תגברה את המענה הטלפוני שלה בקו החם ובמרפאות העמותה הסמוכות לאיזורי העימות. מנכ"ל העמותה הרב אריה מונק מסר כי בבית חם עומדים הכן מומחים ואישי חינוך על מנת ללוות את הנתקלים בפחדים וחרדות כתוצאה מהפסקת השגרה.

    מנהל רשות המיסים הודיע כי מועדי הדיווח והתשלום של הדוחות התקופתיים למע"מ, מקדמות מס הכנסה וכן ניכויי מס הכנסה, למתגוררים באזור של עד 40 ק"מ מרצועת עזה (בהתאם לרשימת היישובים שפורסמה ע"י פיקוד העורף), יידחו מ- 15.7.14 ל- 25.7.14.



    0 תגובות